Maj, sköna maj ☀️
Så kom maj månad.

(null)

Jag jobbar med ett av årets finaste evenemang.  En once in a lifetime upplevelse. Med världens finaste människor. 🙏


(null)

(null)

(null)

Ikväll promenade vi med hunden löngs ån i Söderhamn och jag tänker på att det inte var längesedan jag hade ett annat liv.
Jag blickar tillbaka;

(null)

3 år sedan. En lärorik tid. En tid som inte gav utrymmen för familj, eget liv eller ledighet överhuvudtaget.

En tid som lärde mig allt om människor. 

En tid som lärde mig att uppskatta mig själv, min tid och mitt privatliv. 

I år välkomnar jag därför våren, sommaren och ledigheten så oerhört mycket mer.

(null)

Jag kommer använda min tid i sommar klokt. De enda som jag medvetet vill ge av min lediga tid till blir för oliks aktiviteter med barnen .. det bästa som finns .. där kan jag ge ofta och mycket. ❤️

// Anna