Sköna söndag ❤️
Söndagkväll hos mig. Veckan har varit intensiv  med många arbetstimmar.

Idag söndag. Återhämtningens dag. Vilodagen. Sovmorgonsdagen. Behövlig oavsett namn för mig.
(null)

Ledig dag betyder att jag får göra vad jag känner för. Liten roadtrip är mysigt. 
Idag åkte vi till Bollnäs.  Apoteket, Rusta & COOP. I den ordningen.

(null)
 När jag kom tillbaka till Söderhamn besökte jag min goda vän Sehmus. Hans fru hade lagat makalös kycklinggryta som jag blev bjuden på. Jag åt bara lite för ..

(null)
Hemma doftade köket ljuvligt när jag klev in i hallen .. potatis-& purjolökssoppa och vitlöksbröd 😍
(null)
Efter maten, tända ljus, te & på bordet väntar Delicatoasken 👀

(null)

På fötterna nya tofflorna. Rosa. Mjuka. Sköna. 😍

Känner lugnet. Skön, mysig dag hos mig. 

Önskar alla en lika fin & skön söndag.

// Anna ❤️